Onsdag

Hej!
Dagarna går snabbt och nu är det inte långt tid kvar till lovet. Är sjuk, eller sjuk och sjuk men har oerhört många blåsor i munnen så kan knappt prata eller äta. Är iallfall inte i skolan idag. Fick sjukanmäla mig från jobbet också. Men ska iaf klara av att gå på körterorin idag. Sen vet jag inte vad som mer händer.

Imorgon är det nästa sista dagen av höstterminen 2008, min sista. Är frukost på mcdonald's också samt att jag jobbar 15-21. På fredag är det avslutning i skolan och sen vår julfest på kvällen. Hoppas det blir lyckat nu!

Nu ska jag hem från patrik och ta det lite lugnt innan kursen ikväll. Mormor kommer vid 3 så det blir nog en fika eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback