Nu är det helg!

Sådärja. Halva dagen har gått och jag är heelt slutkörd känns det som. Efter jobbet som gick galant, åt jag, mamma, rogge på jobbet och gick sedan till hemköp. Handlade lite tills ikväll med. Nu är jag iaf hemma. Ska alldeles strax gå in i en varm dusch, måla naglarna, smörja mig och platta håret samt lägga fram mina kläder & välja skor/jacka till ikväll. Är svinkallt men om vi ska ut vill jag inte ha värsta jackan och skit  :/ yeye, det löser sig! ska möta plast om tre timmar cirkus på Torino. Har gått om tid, alltså. Nu är det en vecka tills man jobbar nästa gång också. Hurraay.
Hoppas kvällen blir bra och rolig samt att den avslutas hos älskling inatt. Dock ska han upp vid 6 imorgon så vi får se.. :(

Vad ska ni göra ikväll? (inte för att någon kommer kommentera, men ja)



Kommentarer
fanny säger:

bara för det kommenterar jag! ;)



Igåt blrv det utgång, tivoli för hela slanten!

Idag blir det myskväll hos en polare. Nöjd? ;p

2008-12-06 | 14:16:32
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback