lille julafton

Måste börja med att tacka alla som kom igår. Tack tack tack! Även om lokalen inte var så full som jag hoppades att den skulle vara så hade jag riktigt kul! Alltid kul att träffa folket man aldrig annars träffar. Så tack allihopa! Dock slutade festen ganska tidigt och en del bråk mellan plast blev det också. Men i allmänhet hade jag riktigt skoj alltså!

Idag vaknade jag vid halv 11 och mådde bra. Vet inte hur längesedan det var jag mådde så bra efter en utgång. Konstigt med tanke på att jag inte drack lite igår + att jag ätit dåligt senaste veckan. Vid 12 hämtade papi mig och älskling så åkte familjen till bårslöv där julen skulle firas, 4 dagar för tidigt men vadå? Var där ändå fram till halv 8 då jag fick nog och vi åkte hemåt. Jag och snutte åt god potatisgratäng med kyckling som mamma lagat och sen bara tagit det lugnt fram tills nu. Har letar lite tatueringar samt tänkt lite över vilka piercingar jag vill göra med. Ska bokas och göras direkt efter julafton!

Fick pengar, geckopresentkort, sjal, öronhänge, halsband och armband, presenkort och trosor idagens. Tackar så mkt! Nu är det bara halva sidan kvar som ska firas med. Jaa, är faktiskt bra med skiljda föräldrar ibland. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback