Helgen är över!

Fan alltså!
Störigt. Här bloggar man ett helt inlägg så försvinner det.
Bajs. Bara att börja om då..

Nu är helgen över och det är en ny vecka med nya saker som ska göras. Helgen blev ändå relativt lugn. Lördagen bestod av bowling med familjen. Jag vann, vilket inte var otippat. Haha skoja! I söndags (alltså igår) befann jag och älskling oss på IH hela dagen. Glodde fotboll osv. På kvällen jobbade jag ynka men sköna 3,5 h och pappi hämtade mig efteråt. Idag är det måndag och jag är sjuk. Förmodligen måndagssjukan med inslag av huvudvärk. Hmm. Ska skriva klart mitt tal alldeles strax, bara ett perfekt avslut som saknas. Sedan ska det pluggas in. Blir solariumet ikväll, länge länge. Ska njuta varje minut av att ligga i mitt egna svett, naken och uttråkad. Nej, nu ska jag inte vara negativ. Är faktiskt skönt att sola ibland. Sen ikväll blir det sovning med nutte. I loove it! Tomt utan honom inatt ju.

Nu: Talet klart + frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback