f*cking christmas!

Julen blev åt helvete, precis som alla andra jular. Jajaj, nu är den över & det tackar jag för. Dagen spenderades inte hos mormor utan här hemma @ stattena iaf.  Lugnt, skönt och avslappnat. Nu väntar jag enbart på patrik som är här om ungefär 1-1,5 h. Funderar starkt på att sova sålänge..

Kanske ska nämna vad jag fick idag förresten.. I mina paket låg det: Trosor, en rosa stickad tröja från gina, smycken, smörjor, en liten partyväska, choklad, peeenar (det bästa!) och hm.. jo, gecko presentkort. Funderar fortfarande var jag vill sätta piercingen. Nacken, vid sidan bredvid naveln, bredvid örat eller bakom örat. Hm.. Kostar ändå 750 spänn så vill vara säker innan jag gör den. Heeeelp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback