call the doctor

Söndag, men inget deppande för det. Det är ju lov! Idag har jag och patrik bara tagit det lugnt och diskuterat ett & annat vilket alltid slutar med bråk, någon gråter och massa. Men, det löste sig och vi är lovers again. <3 Om 10 minuter ska jag ta bussen till stan för en fika/middag med plast. Längesedan vi fikade sist så det ska bli mys. Morgondagen är planerad och den kommer innehålla jobba till halv 3, stan och julklappar någon timme, hårfixning om håret kommit, hämta mina pumps på posten, väla och köpa julklappar, patrik och mys på kvällen. En bra dag, alltså. Är rastlös redan efter en lugn dag. haha! sen klagar jag när jag har mycket att göra. dum dum dumma jag.

Julen börjar närma sig men någon julkänsla har jag inte. Någon annan som känner som mig? Riktigt tråkigt, faktiskt.


Vid ungefär exakt denna tidpunkten förra året togs detta kortet. Nån vecka innan kanske. Så annorlunda livet var då. hm. Samma natt ringde patrik mig första gången, jaa, fyllesamtal. aw, nutte! <3

Kommentarer
Anonym säger:

Kommentera gärna mitt nya inlägg, vad tycker du om butiken monki ?

2008-12-21 | 19:53:41
Bloggadress: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback