godmorgon

Har precis städat mitt rum snabbt. Det behövdes, damm överallt & eftersom jag har svarta möbler blir det ännu mer synligt. Nu är här fräscht, men behövs fixas lite saker innan jag är nöjd här inne. Jag måste skriva ut massa bilder hos dadi, som jag ska sätta upp på väggarna i olika ramar och också på min vita fula garderob. Temat ska vara utomlands & alla mina dröm-ställen som jag vill besöka. Ska också köpa lite kuddar i guld (om jag någonsin hittar det villsäga) Sen är jag typ klar.. Lite små saker som kan fixas med, men det kommer när fantasin är på topp. Patrik gick nyss till sin buss för att åka hemåt medan jag ska jobba. 4 timmar kan jag stå ut med, faktiskt. Efter det ska jag hem och fixa lite saker. Bla:
Göra ve mig, samla ihop alla bilderna jag ska skriva ut och skicka till min hotmail så jag kan skriva ut dem senare, göra en packlista och skriva vad som behövs köpas, mekka ihop ett par snygga jeansshorts som jag kan ha på resan.

Sen kommer patrik hit igen, blir antingen en fika i stan eller movie. Vi får se!

4 dagar kvar nu, ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback