Torsdag

Idag är jag ledig från skolan. Riktigt skönt vill jag lova! Jag och Julia begav oss ut på en liten utflykt till Landskrona idag. haha. Vi skulle besöka buss special, företaget som vi ska praktisera hos. Efter många om och men hittade vi rätt. Fick tillochmed åka buss gratis. Eller fick vi det? haha ;) gratis är gott! Efter det skulle vi hitta någonstans att käka, men heltomt överallt. Fanns INGENTING. En mcdonald's i hela la, som låg lååång borta. Till slut hittade vi ett falafel ställe. 20 spänn! Tackar vi för. Efter det skulle vi ta tåget hem, tog dock en jävla tid innan vi gick rätt. Tror nog vi har varit i den största delen av la idag. Men mys var det! Tack juls. Nu ligger hon och sover och Patrik åkte hem för ett litet tags sedan. Smart som jag är, råkade jag cpa köksfönstret så det inte går att stänga. Det hänger på en sida bara. haha, gött. Mamma får komma och mekka senare, innan det blir svinkallt här. Vid 4 ska vi tvätta, till 7. Sen har jag ingen aning om vad som händer. Verkar som juls skulle vara med V. Blir nog lugnt iaf. Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback