Spanien 2008

Om en halvtimme står pappa här med bilen. Det finns fortfarande en återvände.. Shit alltså. Jag är så nervös att jag inte vet vad jag ska göra. Om en timme sitter jag på en buss, på väg till Spanien. Tror inte jag har fattat förrän nu, ordentligt. Är inte nervös för guidningen eller någonting, bara för själva saken. Att hoppa på bussen tillexempel, haha. Men detta ska säkert bli skitbra! Kommer sakna Patrik och plast så oerhört mycket bara, usch. Patrik ligger inne i mitt rum och sover sött nu, kommer säkert fälla en tår innan jag går. Hoppas ni alla får det bra hemma i Sverige iaf. Nu ska jag äta frukost och fixa det sista. Hejdå.


Jag älskar dig Patrik Gustavsson, med hela mitt hjärta. ♥
Du är min dröm, fast ändå verklighet. Alltid E & P!

Kommentarer
padde säger:

alltid emelie! hoppas det kommer gå fort! väntar på dig här hemma :) älskar dig över allt annat!

2008-04-25 | 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback