onsdag

Kan nog inte bli mycket segare än såhär.
Är så sjukt trött på att det inte händer något. Absolut inte ett skit. Sov hos P inatt. Mys som vanligt. Fastän det var jobbigt å få upp dig imorse älskling, är det värt besvären i längden. Nu sitter jag här på köksgolvet med datorn i famnen (julia sover i storarummet, inte täckning nån annanstans) och surar för det är så tråk. Mamma lovade att fika, men blev inget och ärligt talat är jag inte speciellt förvånad. Har grejer att göra egentligen, om jag bara vill. Men nog kul med plugg, om jag inte behöver? Och nog kul att städa, när jag skulle göra det imorgon? suckiee.. Vi får väl helt enkelt se vad som händer idag.

Jobb imorgon också, orkar inte tänka på det. + jobb HELA helgen. uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback