Kväll

Gokväll.
Patrik ligger och sover sött i sängen, men jag kan inte somna. Olika anledningars fel..
Dagen har gått oerhört fort, enligt mig. Jag och Julia stack en runda till stan, kollade lite kläder och fikade på Wayne's innan vi solade på söder. Riktigt skönt var det, så tänkte att jag skulle sola imorgon också. Imorgon ska jag upp tidigt och cykla till skolan (även om jag är ledig!) Duktigt som man är ska jag plugga lite. Vid 10 tiden ska jag dra och sola, sen följa med julia på några ärenden. Vid 12 måste jag vara hemma igen, då kallar tvätten. Sen vid halv 4 börjar jag jobba. Lång dag alltså. Jaja, sen är det fredag igen. Sköönt. Om man skulle krypa ner hos Patrik igen? hihi >
Världens bästa pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback