i love you

De senaste dagarna har varit lite sådär. Har mått dåligt, varit ledsen och bråkat med folk. Känns som allt är på väg uppåt nu. Lite iallfall. Skönt. Bloggen har också varit nerlagd några dagar, nog kul när man behöver skriva som mest. haha. Minns inte vad jag ville skriva, men viktigt var det iaf. Igår var jag hos Patrik nästan hela dagen. Vi tog det bara lugnt, eftersom han var sjuk. Mys mys mys! Sov där inatt med. Var i skolan typ 2 timmar idag, sen fick vi gå hem eftersom vi egentligen skulle vara lediga. Pappa hämtade mig på skolan, så körde vi och fixade pass. Efter det åt vi lunch, sen lämnade han mig här hemma igen. Har nyss städat. Duktiga jag. Julia, den bortskämde är och shoppar. avis. Om 17 dagar åker jag till Spanien. nice som fan! Känner mig dock cp nervös och osäker. men, det lösåår saj. Senare kommer kanske Patrik, så ska vi äta hos mamma ikväll. Annars vet jag inte alls vad som händer mer.

Imorgon ska jag och Julia till Landskrona och besöka buss special igen, eftersom hon var i USA när vi andra gjorde det sist. Sen blir det tvättning på kvällen. Inte alls mys.. blö. På fredag-söndag jobbar jag, så då lär ni inte höra mycket ifrån mig. Sen är det måndag och ny vecka igen. suuuck. Nu ska jag kolla lite resor hade jag tänkt. skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback