fyra månader, baby

Hejhej!
Igår efter mysandet i stan med Patrik, solade vi sedan gick vi hem till Laröd. Var helt slut efter allt gående, så jag var helt död när jag kom hem. Pluggade och så hela kvällen, medan patrik kollade fotboll. Var uppe i tid imorse, eftersom patrik ändå skulle till skolan. Följde med dit, skrev ut lite papper och sedan bussade jag hemåt. När jag kom hem packade jag det sista, målade naglarna fina. Kom precis hem från stan, har solat och köpt hårfärg med Julia. Hann inom donken också, hihi. Glass och cola, gratis är gott! Nu ska jag snart cykla ner i stan och möta Patrik. Ska äta något, och sedan ska jag hem igen. Färga håret, raka benen och sola lite ute tror jag. Lite senare kommer Fi, så ska vi umgås lite allihopa innan jag åker. Och ikväll kommer Patrik hit och myser. Har fyra månader tillsammans idag, thi. Oh, gud, timmarna närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback