trött, tröttare och tröttast

OOOOOOOH! jag döer. är så sjukt trött ;/ blö. kunde verkligen inte somna inatt,
så satt och pluggade matte till halv  3. vaknade 7 imorse, upp och fixa sig osv.
kom till skolan, hade två timmar engelska. sen senska, lunch, och geografi i typ,
3 timmar.. SUUUUUUG. sen fixade jag och julia med våra träningskort. efter det
stack jag hem, pluggade, käkade & sånt. sen kom julia hit :) så gjorde vi klart vårt
hotellarbete. ;S ska redovisas imorgon. + turismprov. mååååste plugga mer sen!
men först ska jag ut och röra på FETTET med david. sååå skönt!! dock missar jag
idol, men smällar man får ta, helt enket ;} annars händer inte speciellt mycket,, ;(
imorgon ska jag fika med angie & träna. GE MAAAAJ! :D:D naowh. sen ska jag
plugga också. sen är det FREDAG folks, FREDAG (!!)  fattar ni? oh!  livet är en fest,
så härligt. mihi. nä, nu ska jag byta om och sen gå ner och möta dauvid ;DD;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback