sjuk

jepjep, är sjuk igen ;|  maah. kräktes och skit imorse ;s har haft enormt mycket huvudvärk idag också.
SUG! känns lite bättre nu iallfall. kollade idol innan med mammi <3 vissa människor är heelt sjuka
alltså, hahah. aja, sen nu har jag varit ute med ronja (min hund.) målat naglarna (får passa på när
man inte jobbar...) plattat håret (slipper man göra det sånt mkt imorgon!) och ska alldeles strax lägga
fram kläder till imorgon. ska nog packa i en ny väska också :D:D om jag orkar villsäga.. sen ska jag nanna,
om jag kan. har sovit 15 timmar i sträck idag. shitshit! mer än ett halvt dygn. jeje folks, så kan det bli.
imorgon ska jag, gå i skolan till typ halv 4? hem, plugga lite och så. sen förmodligen träna.. om dom
andra är på :) efter det ska jag plugga igen, och käka. sen kanske träffa david på kvällen (: gå en runda,
eller jogga. känns skönt att ha dagen planerad faktiskt! nu ska jag fortsätta med plattandet av håret :D:D
ä

Kommentarer
angie säger:

snooodde <3 så söt du är :)
ska bli mys att fika med dig imorgon! hihi och på lördag :DD aah love u ! <3<3

2007-09-05 | 16:40:27
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback