måndag

hej! äntligen hemma ;b iih. dagen började med idrott, naaajs.
efter det hade vi samhälle och matte.. sen efter lunch engelska
och svenska. fick sluta vid 2, så jag cyklade direkt hem och pluggade.
är klar med dagens måsten för idag iaf.. nästan! måste läsa min engelska
bok och plugga lite på svenska provet. annars lugnt :) ska alldeles strax
ta nått att äta, sen softa lite. vid 5 tiden ska jag cykla upp till fie, där möts
alla 4 upp och så ska vi cykla till aktiverum och träna :'D så sköööööönt!
fifan. ska ta ett pass som heter musclemix. det står på deras hemsida:
Ett träningspass för alla. Styrkepass med gummiband och den egna
kroppen som redskap, med fokus på mage och rumpa.
det låter perfekt! haha. speciellt detdär med magen och rumpan (a)
nä, nu ska jag äta. uppdaterar later! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback