lördagar

dessa underbara lördagskvällar/nätter..  tror inte att tankarna far mer fram och tillbaka någon annan tid på dygnet eller dag i veckan. har precis kollat två filmer med pappa, ingela och elin. beck, var den första. var faktiskt bra! ;O sen såg vi nina frisk, som jag redan har sett. gillar den för hon har ett jobb som jag gääärna hade tagit över! :) och så beundrar jag människor som gör det som vill, i detta fallet resa. och i filmen får man se att andra människor inte ska påverka/bestämma vad man vill och ska göra med sitt liv. vill man resa, ska ingenting hindra en. inte ens en pojkvän! våga göra det ni själva vill.. jäz! läste klart det fattas en tärning innan också, myckeeeeeet bra bok! väldigt lättläst också.. <3 imorgon ska jag SOVA, och då menar jag verkligen sova (!!) vid 4 ska vi som sagt till mormor. sen blir det plugg, som jag säkert redan skrivit också..

jag undrar vad mina kompisar gör idag? har ingen som helst aning.. ;| känns ju bra?! haha.
nä, men vad ni nu än gör, så hoppas jag ni har kul. <3<3 missyou.

och du, du är så enooormt bra. och ja, finns det mycket mer att säga? naaj, just be mine please. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback