JAG ÄR SEGAST

heeeej!
RIKTIGT dålig uppdatering denna veckan alltså ;O
men har helt enkelt varken hunnit, velat eller orkat.
har ju mina perioder.. haha! har iallfall mest tränat,
pluggat, varit sjuk. i helgen har jag festat, jobbat och
pluggat. sådärja, där var hela veckan i en mening ;)
förresten, har färgat håret också :D typ lite rött, är inte
klar. mer kommer! hihi. har piercat mig också, hahah.
JAG?! ja, sant. får väl se hur länge den sitter där (a)(a)

är inne i någon jävla svacka nu, hade verkligen bestämt mig denna gången.
hade bestämt mig för så mycket saker. för mycket kanske? klarade iallfall inte
av det, och nu får jag ångra det. känns som all ork är borta och som om att det
helt enkelt får bli som det vill. igårkväll var det värst, en lördagkväll, ensam hemma,
depp depp depp. + att allt blev skit med jaaa. suck. jag skulle aldrig gjort som jag
gjorde, skulle aldrig.. men jag kan ändå inte förstå hur man kan göra så, hur man
kan säga så. betydde all tid ingenting mer?! för mig gjorde det iallfall, och jag kan lugnt
säga att jag vet vad kärlek är. tänker inte ta emot mer skit iallfall, bli mer sårad och chockad
över vem du egentligen är.  föralltid sa du? okej, fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback