igår

godmorgon! underbar kväll igår, jadåe. allting började med att plast kom hit,
var meningen att vi skulle förfesta hos mig. men eftersom vi inte visste någon
rolig fest & min kära älskade granne inte hade hört av sig så sket vi i det (; istället
gick vi en runda på stan, sen kom vi på att shrek 3 hade premiär igår.. :'D så vi
bestämde oss för att springa dit, (klockan var snart 9) och se om där fanns någon
biljett kvar. självklart var där bara 2 st kvar.. istället gick vi till mezo och käkade,
fikade, snackade och sånt bajs! myckeeeet mysigt. sen vid typ 10, ringer min granne
och frågar om vi vill komma till twilight 18 på förfest, och sen vara kvar när han spelade
osv. men sjäääälvklart liksom! :D klart vi ville. så vi skyndade oss hem till mig, fixade
lite snabbt, hämtade ut pengar till dricka osv. sen gick vi dit (: hade aaas skoj <3<3.
tack för det! :)  lite senare under kvällen (natten) bestämde vi oss för att gå en runda,
träffade på lite folk osv! bland annat en äääcklig blottare med hund. vi ringde polisen,
men dom satte oss i väntekö så vi la på igen. när sandra, fie och julia hade lämnat av
mig innanför grindarna så träffade dom på blottaren igen. denna gången lade dom inte
på luren i väntekön hos polisen utan väntade. polisen kom, alla blev förhörda osv..  dom
tog mitt namn och sånt också. mih! nu hoppas man ju bara att dom går vidare med det,
vilket dom inte brukar göra. aja, hade iallfall en riktigt bra kväll igår. <3 taaaaaaaaaack!

Kommentarer
angelina säger:

haha ööh gud vad äckligt, värsta blottaren :S:S var i stan var det?

2007-09-02 | 13:50:34
Bloggadress: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback