IG

oh, jag blir så sur och besviken på mig själv! fan också. matteprovet gick
verkligen inte bra alltså. får ig, är 100 säker. jag och julia har bestämt oss,
vi hoppar av. fattar ändå ingenting? slipper man dom tre timmarna i veckan
iallfall.. annars har dagen varit trååkig! var inte med på idrotten imorse ens.
mår inte bra ;| det enda jag har varit aktiv på idag är samhället (h) goody ...
äh. nu har jag precis sammanställt hotellkedjan arbetet som ska redovisas
på torsdag :/ ska alldeles strax börja på geografin, och sen engelskan.
ikväll får vi se om jag orkar träna ;S känns inte så nu direkt.. annars blir det
en lugn kväll :) ha det bra sålänge, skriver mer sen. <3<3

någon mer som hatar regn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback