HELG!

USCH - jag känner mig så äckligt mätt och ja, urk!
skolan idag var great, fick höra ett jätte intressant
föredrag och sen ännu mer intressant samtal med
vår lärare. :) karro (min klassföreståndare) ska opereras
nu. lycka till! efter skolan begav jag mig ner till salongen
som mamma jobbar på.. hälade på solo (deras hund..)
det är en chiuhauha (vet inte hur det stavas!) och en
papillon. mjaaaaaouh så SÖT! mamma är väldigt sugen
på att köpa en ;) hoppas hoppas <3<3. efter det gick jag
hemåt. lite senare kom sandra & julia ner till stan, vi gick
lite i affärer. jag köpte ett par gråa leggings, sånna stickade.
och sen fikade/käkade vi på mezo :D som vaaanligt! hahha.
där satt vi till typ halv 8 ;O.  ikväll blir det absolut en softekväll,
ska inte göra någonting, alls! imorgon ska jag jobba ;/ men
bara 16-20! sen blir det pardeeey på kvällen. men inget hårt
festanade inte.. ska jobba 10-16 dagen efter! :| jajja. inget gnäll
nu. nu ska jag läsa lite bloggs och kolla lite klädår ;D ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback