HALLÅ

iih! känner mig så stressad och rastlös! :| varför, egentligen?
ida ghade vi turism hela dagen.. provet och redovisningen
gick finfint. vi fick sluta vid typ 2. jag cyklade hem direkt och
fixade lite och så. typ vid 3 mötte jag angelina vid mezo så
fikade/käkade vi. :D sen gick vi hem till henne och rökte vp ;D
kom hem för ett litet tags sen. nuså kollar jag simpsons (; men
funderar starkt på att gå ner och träna en timme.. hm.. jag borde,
men orkar jag? mår ju inte 100. äh, vi får se hur jag gör. vid 8 ska
jag iaf kolla idol, haha! och sen ta en lååång dusch, skrybba bruset
osv. sen plugga lite.. ysch! imorgon är det FREDAG! yäääääz. så sjukt
skönt. har inte så mkt bestämt imorgon, också najs. på lördag ska plast
och angie FESTA! <3<3 wih. och käka lite and stuffs ;> mys. jaaadåe!
nä, nu ska jag fortsätta kolla tv ;b wrajtar mera latår snyggos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback