GIMME.

kom precis hem. piuh. var ju på väla med sandra & julia, köpte bara underkläder och leggings. finns ju forfasen inga fina kläder ;O jaaajaa, sen till mamma på salongen, så var där någon som sålde smink. MASSA fina saker så vi slog till på en del ;p sen nu precis har jag varit och handlat åt mamma. <3 ska börja med pluggandet nu, och sen fixa lite mög. FOTOGRAFERING IMORGON, jag dör. ville inte ;s  ahapp..

--
när jag såg dig idag, kändes det som en lättnad inom mig. allt bara rasade liksom.
jag såg dig, du såg mig, jag log, du vände dig om och gick.
sen var det över..
jag saknar er så innerligt mycket, förstår ni inte?
varför gör ni som ni gör? bara förtränger allt och låtsas som ni inte ens känner oss.
fyfan vad det gjorde ont inom mig när du vara vände på klacken, och gick.
ville bara skrika, gråta och försvinna därifrån.
--
skolan idag var cpit jobbig. kändes verkligen som jag skulle falla rakt ner på botten hela tiden.
varför? vad är det som händer egentligen? är så trött på denna känslan nu. FÖRSVINN FÖRFAN.
låt mig vara ifred, låt mig ha kul och leva livet. det är det ENDA jag vill, faaatta?! jävla äckliga tanke
och känsla. jag vill inte ha dig inom mig, jag vill inte ha panik, jag vill inte vara ledsen och gråta,
jag vill inte vara sur, jag vill inte känns som jag gör. så, hejdå med dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback