ÄLSKA RÖNNOWSKA

WIIIIH, jag har precis slutat och kommit hem för dagen. oh så skönt!
hade först engelska i 2 timmar.. sen svenska i typ 5 min, för läraren
var sjuk. gah! jag, julia och sandra sprang rakt ner i biblan, skrev ut
massa arbeten som ska vara klara i veckan och fixade med det, sen
cyklade vi hemåt. ska käka lite och så nu strax, sen träffa julia och
sandra igen. ska antingen till väla elr stan. imorgon ska vår klass
FOTTAS. heeeeeeelp? HATAR DET! uschusch. ska redovisa i aulan
också, i AULAN?! mih, liiiiiite nervöst, jadå. men nu ska jag som sagt,
äta lite. skriver mer senare idagens babes. <3


(idiot! hoppas du en dag får känna på samma sak som jag känner nu,
ska skratta dig rakt upp i ansiktet och inte bry mig ett skit.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback