VÅGADE!

glömde ju skriva att jag VÅGADE! jag piercade mig. hihi. kom dit, fick klä av mig allt. och guuud, det var pinsamt alltså. (HAN VAR SNYGG!) men det gick väl bra. gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde, fast lite gjorde det ju såklart. ;) efter det åkte jag, mamma och rogår till dk. på vägen köpte jag lussebullar, dom första i år. det var riiiiktigt gott (a) ge mig julish nue.  handlade spiritus och vin i dk, sen tog vi båten hem igen. emelie var meeeegus stressad. (skulle vara hemma till 5, pappa kom då.) men nejdå, då får dom inte upp den jäkla landgången. uh! sneade på dom, men vi kom av till sist. när jag kom hem stod daddi och väntade, så vi åkte hem hit direkt. sen vet ni vad vi har gjort, (krängt) hahah. yähaau, om man skulle försöka sova? naaaje.  kan nog klämma ner några chips till.  hahah (!!) vi hörs, godnatt och alltdetdär. smekeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback