torsdag

godmorgon sveeerige! sitter här och glor på the voice, världens bästa sätt att vakna på, faktiskt. är helt klar, men ska ändå inte cykla förrän om 25 min så :\ haha, snabbis? :) idag har vi favorit- ämnet, turism. dock är det ganska segt just nu :/ ska bädda sängar, ta emot bokningar osv. idag. tror det har mer med hotell att göra? kan vara därför det är tråkigt, hahah. jaja, iallfall.. vi hade i läxa att skriva en cv till idag, min blev riktigt kass. kanske kan ändra den lite nu? har ju tid. orkar jag? nej. haha! joe, just det.. har bokat klipp tid tills på måndag, kl 10. men hur?! hur ska jag klippa? vill ha en förändring, men har ju hårförlägningen att tänka på med. men har ju ändå tjockleken kvar liksom ;> yähe, vi får se hur det blir. om någon har nått tips så hjälp mig mer än GÄRNA :)

har mackor med till skolan idag, hahah. hej tönt, hejdå matan. orkar inte ens enter den äckelmatan idag.. spagetti & köttfärs, vilket innebär att vi veggies får någon jävla röra som smakar.. nada? haha. äe, är inte lätt alltså. förresten, igår var det 2 MÅNADER kvar till julafton, TVÅ SMÅ FJUTTIGA månader peoples. åååh! ge oss nue? massa myyys! den kan våren och skit skippas, och sommaren komma direkt. wihue. hade varit toppen, eller hur?torsdag idag, fredag imorgon. göttt! sen helg, och LOV!!  fast,  det är ju bara höstlov, väl? uhe. låter tråkigt ;S känns mer som det är vinter, sviningt kallt ute ju. dags för "everst" jacket, maybe? haha, dom älskar du ju julia? ;) klarar vi vintern utan? menyeeees. äe, nu blir det yrt här. skriver mer när jag kommer hem från skolan.  ha en bra dag alla. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback