tisdag

cp äckel mög dag idag igen :\  varför?!?! åh. började redan inatt,
kunde inte hålla tårarna tillbaka, och kunde inte få dom att sluta
sen heller.  :'(  vaknade iallfall halv 9 imorse, sjukt trött och outvilad.
bara till att gå upp, idrott först så ganska lugnt. bara lekar också :)
var faktiskt riktigt kul idag, (är iofs typ alltid kul) så skönt med idrott,
men slipper tänka på någonting annat och man kan bara vara där,
liksom. iaf, efter det bytade vi om och sånt. julia kom på att hon glömt
skor, så hon gick typ halvt utan hela dagen, HAHA. hade samhälle,
började prata om brott och straff. mjaaah, både kul och inte kul. kul,
när man får ta ställning till olika frågor, intressant också. men inte kul
när man tänker på att detta ska avslutas med ett prov förhoppningsvis,
haha :O efter det skulle jag ha matte, men mådde röv.. så jag gick dit
och hämtade lite saker sen cyklade jag hem. somnade typ direkt när
jag kom hem, legat i sängen fram till nu.. har precis ätit fil med kanel,
mmmmh, älskar! käkade ingen lunch idag i skolan, så var ganska så
hungrig nu. blev mycket piggare direkt, så nu kanske jag orkar ta tag i
dagens måsten?  som är; plugga svenska, plugga geografi, städa mitt
älskade rum, skrubba och fixa med bruset (ser förjävligt ut.) och ja, lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback