tisdag

haaaaaallåj,
nananan, så mkt man har att göra nuförtiden. usch! haha..
idag var det tjejdag på skolan, sög tålle.. elr ja, det var väl soft?
men kändes som jag har så mycket annat viktigare att göra, ex.
plugga ;| jaja, när jag kom hem pluggade jag ett litet tag.. sen
ville mami fika, så jag följde med. köpte två tröjor också, <3 najs.
vi fikade på wanyne's, längesen sist :O faktiskt mysigt! drack en
riiiktigt god kaffe latte vanilj, älska! sen gick vi hemåt, och jag
fortsatte att plugga. har också färgat en del hårförlängning knall-
rött ;) ska sättas i imorgon. undrar om det blir fint? :o vi får väl se,
helt enkelt. :D  nu ska jag kolla igenom svenskan en gång till :)


julia, jag hoppas och vill skit mkt. det hade varit helt underbart!
wihuuu, ge oss.

Kommentarer
carro säger:

ja det är verkligen toppen här i usa :D

2007-10-10 | 09:14:58
Bloggadress: http://lovelyc.blogg.se
Anonym säger:

Ge mig egen lägenhet nu!

2007-10-10 | 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback