onsdag

ah, vad är det med denna veckan? den suger stenhårt iallfall! varenda jävla dag har sett likadan
ut, damp damp damp.. skolan suger, alla är på segt humör tkr jag.. helt negativa. när man kommer
hem är man så trött så ögonen vägrar vara uppe, men man måste för man har massa plugg som
ska göras. ah! kvällarna blir bara piss, böla, böla, böla (!!)  nä, ska inte klaga mer.. får fan se till att
göra något åt det istället för att klaga, idag blir den sista plugg och sege dagen på ett tag.. sen ska
jag börja hitta på saker.. dagen i idag i skolan SÖG! hade först engelska 2 timmar, fick tillbaka proven
och dom SÖG ännu hårdare. :|  hahah, du måste vara stolt över oss BM ;) äeeh.. sen hade vi svenska,
pratar om språkhistoria, sådärkul. fick tillbaka sånt brev vi skrivit också. fantastiskt brev stod det på mitt,
ojoj kärleksskrivaren själv ;D haha, näee. sen lunch, äckliga selleristicks :O sen geografi 3 timmar :\\ ja,
tro inte att jag tycker det är kul bara för jag går turism.. uuuuh! hahah. vi redovisade om bulgarien, vårt egna
program "resfeber" hahah. gick väl hyffsat ändå? M gillade det iallfall ;b fick sluta tidigare iallfall. tackarviför!

längtar till nästa månad så jag kan få börja träna igen.. ÅH! :D får väl sätta
på lite på G musik ;) hon dansar kanske? hahah. älska ;> bara 2 dagar kvar till helg, blir bara fest,
fest, lite mer fest och jobb. :D retro eller tivoli på fredag, om det inte dyker upp något annat?! (a)
wihuuue, nu ska jag fortsätta kränga pepparkakor och glo tv ;) smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback