måndag

första riktiga dagen på lovet då.. miiih. så sjukt skönt så det finns inte. skulle egentligen klippt mig idag, men han som skulle klippa mig hade blivit beten av en hund, så han kunde inte klippa förrän på onsdag. får väl vänta tills dess dådå, vet inte ens hur jag ska klippa mig ju? haha. yähep. ska strax börja göra ve mig, sen om en timme ungefär så är plastic i stan, så åker vi till väla. det enda vettiga som finns att göra i helsingborg när det regnar. haha. och något måste man faktiskt göra :) igår var vi hemma hos victor, med danne. kollade lite tv och så, var sjuekt trött så var hemma i tid. satt vid datorn sen hela kvällen, tills mina ögon slocknade vid halv 1, haha. vaknade i tid och allt idag med, dooottit. nej, om man skulle börja fixa sig då? uhe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback