fest

åååååhuw. vilken kväll igår :/ började med att plast kom hem till mig, sen alsen och viktor och några andra. förfestade lite, sen kom mer folk. var lugnt ett bra tag, tills en ruta gick sönder. så jävla onödigt gjort alltså.. men jag ska ta reda på vem det var. ah! var massa folk, men var ändå inte kul. :\ menmen, fest är ju fest iallfall. och tack fie, för du stannade kvar typ hela natten och städade med mig. <3<3  idag har jag städat, städat och städat. oooch pratat med mina grannar, haha. ska gå till bussen om 20 min, åka hem till daddi och käka. :) så sjukt skönt det är med lov alltså, wiiiihi. + att man har ställt tillbaka klockan en timme, så man får sova ännu längre! njuuuuut. annars blir det bara softish idag. hör av er om ni vill göra något mys. (mp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback