vill jag ha din åsikt, frågar jag ditt ex

Så trött man blir på allt ibland. HAHA. Hej klag Emelie är riktigt på G ikväll. (igen) Nej, men det finns väl förfan gränser ändå? Kom inte och tro att du kan bestämma. NEJNEJNEJ, bestämde mig för det inatt, no more shit. Ändå blir det likadant direkt. Im leaving. Inte dig. Men det som mellan oss. It's over. Från och med nu finns bara ni. Ni som bryr er, på riktigt. Så töntigt det låter egentligen, haha. Men vet inte hur jag ska få fram det jag vill säga, utan att säga det rakt ut. Dom som fattar, fattar. Resten behöver inte. Satt och hade långtalk med mamma innan. Behövdes! Förstår mig inte på vissa människor och deras åsikter om saker&ting ibland bara. För mig är vissa saker självklara, men tydligen inte för alla. Jag står iallfall för vad jag tycker, vad det än gäller. På tal om det, kan jag säga att jag står för att jag inte fattar ett skit i matten men att jag har försökt. Matte är inte min grej, så är det bara. Tyvärr. Önskar att jag hade värsta hjärnan och förstod allt, men nej. Funkar inte. Så.. Jag hatar att erkänna det, men jag ger upp. Ger upp matten för denna terminen. Hinner inte med det nu. Åh, det krävdes mycket för att få ner dom raderna kan jag säga. Det är något av det värsta jag vet, att ge upp. En annan sak, min nya stora fobi är hundar. Har alltid älskat dom, men sen i lördags är jag cprädd. Var ute med ronja innan, massa hundar ute då samtidigt. Blev skiträdd för varje hund och kände bara att den skulle springa emot mig och hugga. :| Tjena mes! Can't help it. Yeas, utöver allt klago var ville jag träffa dig idag C. :/ Tur att veckan precis har börjat!

25 minuter kvar till prisobreak börjar. Då ska jag göra det jag är bäst på, ligga i sängen och njuta. Njuta av dig, Scofield.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback