vem fick vem?

Måste börja med att säga att jag har världens underbaraste friends. Saknat dig i helgen Sandra :O tur du är hemma nu Baby. Idag har jag hämtat min mobil <3 Älskling. Hihi. Fick konstaterat att felet var RIKTIGT pinsamt. Tänker inte ens skriva vad det var här. ;$ Haha! Äe. Sen har jag bara tagit det lugnt, träffat Fie och Julia ett tag. Te på mezo, hihi. Kom nyss på att jag inte har pluggat ett skit. Hurra hurra! Kommer få ig på detta matteprovet också. För nu är ju klockan alldeles för mycket för att sätta sig och plugga. Eller hur? Haha. Man kan ju inte vara bäst på allt, så man säger va? Haha, nej skämt åtsido. Filip dissade idag, IGEN!? Haha nej, skoja bara babe. Vet ju varför. Men nästa helg så jävlar! :) Och Cavalli har lärt mig italienska idag, wiiiihue. il vostro ogni é notte. (a) Tack <3<3. Nu ligger jag här och tröstäter och snackar pojkvänner med nenne. Haha. IMORGON är det prisonbreak igen, veckans ENDA måste. fick reda på att min farfar och farmor följer det också, härligt va? Nästan gulligt, på något sätt.

Julia och Fie, sen vi satt och snackade om dåliga och bra sidor man har, så har jag tänkt på det hela tiden. Vilka sidor har jag som är bra? Vad är jag bra på? Och dålig på? Tragiskt, men kan inte komma på en enda sak som jag är bra på. Inte EN enda. Nästan depp på det. Jo, kom på en sak nu. En bra sak med mig är att jag är bäst på att skriva tråkiga blogginlägg. Och ja, alla tycker synd om Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback