TORSDAG


VILKEN JÄVLA DAG.
Träffade S & J vid kvart i 8. Så åt vi frukost på donken, toast utan skinka med extra ost.
yummie. Efter det mötte vi min lärare och allihopa. Fick köpa frulle till min lärare också,
som nästan höll på att glömma oss på knutan. Haha. När vi kom dit mötte vi turismklassen
som skulle guida oss i TVÅ timmar runt i Lund. Var riktigt intressant och dem var väldigt
duktiga. MEN mina vänner, vädret!! Det regnade och regnade. Frös som aldrig förr, usch.
Sen åt vi i deras mata, och besökte skolan osv. Tackar Gudarna att jag går på Rönnowska.
Faktiskt. Efter det skulle vi åka bussen tillbaka till stationen och sen tåget till hbg. Tog massa
tid och massa väntande. Hatar att vänta, men vem gör inte det? Ringde pappi på vägen hem,
och snäll som han är så kör han mig till Ödåkra. Love you. Han kommer om en halvtimme och
hämtar mig. Sen är den äventyr resten av dagen. Vad gör ni alla idag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback