torsdag

GODMORGON! Idag är jag pigg! Weeehue. Så skönt. Är redan klar nu också, väntar bara på Cavalli som ska köra mig snart, hahaha. Så lat är man är. Sorligt! Haha, nej. Men han är så snäll så <3. Soft dag i skolan idag, mums! Har ingen aning om när jag är hemma.. Beror på när Karro släpper oss. MEN, när jag kommer hem ska jag göra klart det jäääävla projektet. SOM SUGER! Hatar det verkligen. Kommer gå bajs! Menmen. Vi fixar ihop något iallfall, tjajor. Dom snackar om någon kaffe kedja som finns överallt utom i Sverige på The voice, typiskt Sverige. Vi ska alltid vara sär. Tydligen skit gott kaffe där :O ge oss? Ha en bra dag people.

HELG IMORGON DÅ JA?! shaisseeee, tiden går sjukt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback