THINKING

egentligen är livet inte så hemskt som det verkar.. haha. låter så sjukt tragiskt när man läser igenom bloggen, men är väl för jag oftast skriver när jag är sur. men har ju ett bra liv egentligen när man tänker efter. bor mitt i stan, har världens bästa familjer (mammas och pappas) även om jag kan "hata" dom ibland, haha. har världens bästa kompisar, helt sjukt! skulle inte byta ut något i hela världen emot er. INGENTING! ska flytta hemifrån om två månader typ. hur många 17åringar har chansen till det? har ett jobb, som är bra även om det suger ibland. jag går en linje som är skit rolig, och jag vet exakt vad jag vill göra med mitt liv och hur min framtid ska se ut. (kanske inte blir så, men jag vill iallfall.) ibland ska man vara nöjd för vad man har, och tänka på det istället för allt man vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback