The best things in life are for free

ey, i'm good.

Så störigt att jag inte kan lägga in några bilder i min blogg. :/ Fattar inte vad problemet är, (teknisk som man är). Är sjukt sugen på frulle nu, men måste först bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll. Klänning, shorts eller jeans? Vit klänning, svart med guld eller helsvart? Jeans och något linne? Shorts och linne? Ah, panik på detta varje gång. Haha. Borde bara finnas engångskläder, så man slängde kläderna efter man använt dom en gång.. Då tröttnar man ju aldrig? Haha. Fast hade väl blivit för dyrt, gissar jag. Skitläskigt, nu satte vår radio igång sig själv igen. Varför gör den det? :| Bara sätter igång sig helt plötsligt, nätter, dagar, morgnar. Scary. 

Blir aldrig trött på Cabrera - Its you. Har lyssnat sönder den totalt dem senaste dagarna, ändå gillar jag den fortfarande lika mycket. Haha! Har ni inte den, så ladda ner. Ni kommer INTE besvikna, promise.  

Nu ska jag packa och städa, HAJ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback