ta tag och orka

Herregud så trött jag är! Blö. Började vid 9 imorse, med turism. Satt och pratade och så ganska länge med Karro <3 sen fortsatte vi med vårt grupparbete. Shaisse vad duktiga vi har varit idag! Från att inte ha börjat skiva alls, till att bara ha två dagars guidning kvar. Har nog suttit typ 5 timmar med uppgiften idag. Suckie. Och imorgon är det projekt och företagande. Har fått så dåliga vibbar ifrån det, orkar inteeee! Och så har vi Naturkunskap, första gången faktiskt. Kan bli kul. Sen har vi turism/hotell hela eftermiddagen. Var hemma vid 4 idag typ. Har bara softat, ätit och vilat lite sen dess. Mamma ska iväg snart, så blir bara jag och syster hemma ikväll. Gott! Ska ner och köpa chirre och dirre sen tror jag. Mmmmh! Snart är det helg, enormt skönt.


baby, du är min enda svaghet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback