SKOLAN

Här sitter jag med min klass i vårt älskade klassrum och ska ha turism :)
Bästa ämnet på hela veckan! Sandra smekår mig på låren och jag blir inte kåt!!
Haha. Jag skoja, jag blir kåt baby. Veckans baby är svår denna veckan att utse.
Blir det blondie eller emo? Blir det långeman eller korteman? Någon på RW blir
det iallfall, dom bästa babysen i helsingborg. Lovar! Såhär blir det av att gå i en tjej-
klass med bara killar på skolan. BLÖ, nu ska vi strax fortsätta med vårt turism/engelska
arbete.. Har bara lite kvar, sen är vi klaaaaaaaara. Done. Ready. Hell yeas! Bara projektet
som ska göras klart! DET är segt. Plus att jag har matteprov på tisdag, SUGMAJE? hårt? (a)
Naj, nu ska vi fika och dicka kaffe. (älska turism!) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback