Onsdag

Ännu en skoldag över. Bara en till dag denna veckan, sen kan vi pusta ut. wihue. Riktigt soft dag idag i skolan, hade typ inga seriösa lektioner? Jo, svenskan och halva geografin. Ändå var vi skit trötta. Förjävligt! Efter skolan beslöt vi oss för att besöka Linn, som hamnat på sjukhus. Jag som älskar sjukhus! Fick kalla kårar och tusen miljoner minnen innan jag ens hade stigit in i hisshallen. Vi lyckades hitta till avdelningen, men till våran stora förvånad hade hon åkt hem idag. LITE pinsamt.. Ska inte vänner hålla koll på sånt? Får väl skylla på att vi inte vänner på det sättet. Inte längre. Nä, nu ska jag inte tänka på massa tråkigt. Är glad idag. Fick nämnligen klart för mig att i helgen händer det. Vi ska ses. Får vi se hur det slutar sen.. Och ikväll är det bio som gäller (FÖRLÅT nenne, förlååååt! ;$;$ inte samma iaf.) ska kolla saw 4. Känner att en sån kväll behövs. Bio, plast, chips och dippa, cola = perfekt kväll. Förresten så ska vi lägga till ett namn, kan ni gissa vilket? Ja, precis. Plast.

Emelie Plast Olsson Lagerquist? Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback