onsdag

Igår var vi på jakt efter någonstans att käka, men överallt var det fullt. Det slutade med att vi åt falafel på falafelhouse. & POMMES! mmh. Efter det åt vi glass på mcdonald's. En mycket trevlig/mysig kväll tjejer! Sov hos pappa inatt, mycket skönt att slippa alla ljuden från gatan nedanför. Fick skjuts till skolan imorse, sjuukt skönt. Hade först engelska, redovisningar. En del var bättre än andra, men alla lyckades iallfall. Bravo till oss. Efter det hade vi svenska. blö. sen jättelång lunch, som vi spenderade i ljushuset. Målade naglarna, läste tidningar och fulade oss som vanligt. HAHA. Efter det hade vi geografi, gah. Det är nog segast! Nu är jag iallfall hemkommen, sköt! Ska cykla hemifrån igen om en halvtimme, till roger och käka. Sen ska jag nog träffa C. Tror jag? Vi får väl se, helt enkelt. Måste plugga lite också. Ovanligt? Aw naj, dör. Min katt hoppade precis upp i sängen och gav mig en puss. Eller ja, puss och puss.. Ni fattar? Sjukt ovanligt att han gör något sånt. Snuttedå. Hihi! 

Jag kanske ska börja på balett med angelina i början va nästa år. DET NI! Shit, kan inte tänka mig själv gå på det. Hade varit så jävla roligt! Hoppas det blir av :)

Nu ska jag byta om & så, skriver mer sen. smekish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback