mys

Nu är jag inne i värmen igen. Skönt vill jag lova. Utomhus börjar det bli ruskigt kallt, ja inne med i och för sig. Jag, Julia och Sandra satt i norra hamnen och blickade ut över vår vackra stad. För vacker är den. Iallafall tills man lär känna innehållet. Då spricker allt det vackra. Tyvärr. Helsingborg måste vara en av Sveriges vackrast stad på kvällen. Tror jag iallfall. Vi satt där iallfall, med filt, chips och varm choklad. Massa mys och prat om allt möjligt. När våra rumpor frös, begav vi oss til värmebänkarna där vi fortsatte mysandet. Var väl hemma för en timme sedan ungefär. Kylan sitter fortfarande i, så tror inte jag rör mig ur sängen mer idag. Faktiskt. Mitt kära jobb ringde också för ett tags sedan. Jodå, fel hade det blivit. Fick inte en enda tid i december.. Men det fixade dom snabbt, så nu har jag 55 härliga timmar att se fram emot i december! Can't wait. Som jag längtar. Två månaders slit och jobb = en resa i mars, typ? ÅH. Jag dör nästan när jag tänker på det. Sola, festa, slippa sverige, umgås. Toppen. Perfekt. Jatack? Inte långt kvar. Jag räknar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback