make my day

Och veckans baby går till.... dadadada, nananan... B! Haha. Hell yeas!
Skolan idag var väl ok? Både CP jobbig men rolig också. OCH... vetni?
JAG emelie johanna olsson lagerquist fick G på matteprovet. JAHA?!?!
Hur gick det till? En bra fråga, haha. Hade engelska redovisning. Emelie
stammade sig igenom det med ;D dooottigt. När jag kom hem somnade
jag några minuter, hahaha. Inte ovanligt. Nu ikväll har jag varit i stan. Shit,
var typ 19 dagars sen jag var där, hahah. Köpte bara brus, puder och en tröja.
Har ju ingen ekonomi för tillfället, så tackar mammi. <3 Nu sitter jag här med
samma jävla pluggångest. JAG VILL INTE. Men, bara att ta tag i det och börja.
Funderar dock starkt på att göra andra roligare saker. Tex. sitta kvar här? brusa
mig? Fixa naglarna eller något annat kul. Är festsugen. En måndag? Gratulerar
Emelie, så blir det när man inte tar vara på helgerna. Nästa helg.. (brukar låta så)
--
Hade blicken du fick idag kunnat mörda, då hade du inte funnits nu.
Finns nog ingen som jag inte klarar av lika mycket som dig just nu.
I mina ögon är du världens skit. Fattar du? Ångrar inte mig en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback