lördag

VILKEN KVÄLL! hahahaha. Dör. Började med släktkalas hos min faster och kusinerna. Alltid lika kul, haha. Satt och söp med mina älskade 2,9 och 12 åringa kusiner. Sjukt söta är dom! <3 Efter det körde Ingela mig hem, så jag hann fixa till mig snabbt. Sen kom Fie och Julia. Hann föefesta litelite, sen skulle vi ner och möta Cavalli. Åkte en runda med honom. Dunka Dunka! Haha. Trevligt att träffas iallfall :)  Sen lämnade han av oss vid festen. Sen kom Falkman och massa andra. Sen kom Alsen, viktor och ännu fler. Så kom inte alla in och blabla, så vi allihopa drog därifrån. Gick ner emot Ramlösa station där det brann?! Haha. Satt iaf där och fulade oss, innan vi bestämde oss för att dra till BK på ättekulla. Jag, fie, julia, falkie, alsen, viktor och henry. Käkade och så, sen drog vi hem till Henrys spökhus och var där hela kvällen. HAHAHA, som jag skrattade alltså! Så sjukt roliga. Vid typ halv 2 kom Julias pappa och hämtade oss, helt slut var jag. MEN, när vi stod där ute på gatan och väntade på falkman så kommer en rotweiler (stavningen?) springande emot oss och började morra. Alla blev skiträdda och typ skrek, och självklart börjar jag stirra runder. Hunden bet mig i benet och högg mig i armarna, och den högg fie i armen med. FYFAN! Noga aldrig varit så rädd. Skrek och Sprang. Värsta var väl endå att matten inte gjorde ett skit. "SKRIK INTE! det är lugnt" jaja, lugnt när hundjävlen hugger oss. Lyckades springa in i huset igen, skakade och höll fan på att böörja gråta. UUH! Cp jag blir på sånt. Min mardröm att bli ihjälbiten av en hund. Jaja, Julias pappa hämtade oss sen iallfall och jag åkte direkt hem och sov, skönare än på LÄNGE LÄNGE!  ska fika nu, skriver efter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback