i've just moved you to the top of my to do list

Piuh. NU sitter jag här och är fett glad att denna dagen är över. Jobbet var väl okej, jobbigt imellanåt med soft som fasen i slutet. Gick hem, duktiga jag. Duschade precis, sitter och målar naglarna nu. Är inte ALLS trött. Ska träffa Sandra och Jula imorgon tjugo i åtta, frukost på donken sen tåget till Lund. Så sugen jag är, gah. Toast utan skinka och en stor kaffe latte. Ska åka tåg mycket imorgon, lite smått läskigt eftersom jag hatar att göra det. Till Lund är väl okej. Ödåkra däremot. Hjälp? Haha, mes jag är. Ska väl gå bra antar jag. Imorgon ska allting vara bra, ska lyckas.

Har inte så mycket mer att tillägga. Är för stressad och tankarna bara yr runder i huet. Tänker nog ingenting? Eller jo, att jag har JÄTTE ont i min älskade mun. Äckel blåsor. Hej, tyck synd om mig eller något? Ni som har sånna i munnen vet vad jag snackar om. Smärta.

jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback