HOLD ON

Ligger här i min säng och lyssnar på Gizzo & Peppes nya låt. - förlorad kärlek. Omg, ni är grymma killar. Riktigt bra låt och text. Kommer lyssnas på flitigt hädanefter. Haha. Är kär alltså! Wihu. Ikväll har jag fikat med Julia och Fie. Riktigt mysigt, älskar att bara sitta och snacka med er. Ni är mina ljus i livet! Utan er, ingen Emelie, så är det absolut. Utan krydd! Nu är klockan 11, och jag skulle gå och lägga mig i tid. Hm. Är inte alls trött, drack typ en liter kaffe på Wayne's (vaniljlatte) och sen massa i skolan innan med. Lär vara pigg ett bra tag till. Plus massa roliga att prata med på MSN nu, haha. Orkar inte gå i skolan imorgon, vill bara ligga kvar i sängen och mysa heeeela dagen. åh! Sinne på skolan får jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback