feel like i'm living someonelses life

Westlife skrålar från högtalarna i rummet bredvid. Mamma dammsuger och sjunger. Ronja och Jans jagar varandra. Dildon på dörren skakar för sig själv (JA, sant!!) Kan man annat än vakna? Då var den sovmorgonen över! Fuck sovmorgnar när folk är hemma. Om två timmar kommer mormor, städning/mat i 5 hela timmar. Vad gör man inte? Sen ska jag besöka min älskade daddi hela helgen. Love it! Känner på mig att det blir en lugn helg. Iallfall på alkohol fronten. Skönt som fan, vill jag bedge. Ikväll blir det förmodligen hemmakväll hos pappa bara. Imorgon helsingör med dem, kvällen bio med E och söndag jobb & plugg. 

Jag har ingenting kul att skriva om längre? Har tappat det. Totalt. Är det för mitt liv helt enkelt är tråkigt? Eller för jag bara inte vet vad jag skriva?

Kommentarer
Linda säger:

dildon på dörren? HAHA

2007-11-24 | 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback