emelie, sandra & julia

sandra och julia stack nyss.. satt säkert 2 timmar med musiken ;/ shit. haha! fick iallfall ihop en riktigt bra lista med låtar. sen var det bara att öva in allt, men hann bara göra igenom programmet en gång. varar ju en timme och är RIKTIGT jobbigt, haha. när vi började hade vi jeans och sånt, men fick byta typ direkt. riktigt lööökigt! haha. jaja, gick väl sådär? kom fram till att vi har en låt för mkt, haha. och ändå la vi till en till? så nu har vi två för mkt. ah! blir säkert bra, men är cpit nervös kan jag säga.. efter vi övat gick vi till haket och åt. åh så gott det är! sen gick vi inom ICA, köpte mjök (H) hahah. gick hemåt till mig igen, fixade oboy och satte oss och snackade bara. sen kollade vi lite youtube. nu ska jag snart ta min cykel och cykla till stattena (mitt hem snart!) :D ska käka och så ju. sen ikväll är det bara jag och elin hemma, goooott. och skola imorgon :/ blööö.  alla heta babys igen iallfall <3 graowvarning.

Ryan Cabrera - Its you. <3<3<3<3<3 fyfan så bra alltså. LÄTT bästa på länge, tack alexander! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback