diggar ni inte min skit så varsegod, gör det själv

Hej.
Engelskan idag var segast. Sen svenska, ganska kul.
Sen slutade vi, skönast. Var hemma kvart i 12 typ, satte
mig direkt och började på geografi hemskrivningen, duktigt.
Sen ville mamma och Roger dra med mig ut och äta.
Det slutade med att vi åt på Mezo, haha. Inte ovanligt, vill
jag medge. Blev en vaniljlatte med <3 har saknat det!
Var ju ett tags sen? Efter det bestämde jag mig för att ta
en titt i skoaäffrerna efter ett par nya stövlar. Var en del fina
på Scorette, så får väl se till att fjäska lite extra för mammi,
dem är ju så satans dyra. Blö. Vinterkläder är dyra, men roligast
att köpa. Tragiskt. När jag var på väg hemåt träffade jag miggelsen,
var riktigt längesen! Så följde med honom en sväng inom fritidsresor
och sen följde han mig hem. Hoppas vi ses snart igen, du. Träffade
också jula, baby. Hon hade precis köpt dem finaste stövlarna som finns!
Snäll mammi du har! Förresten så var det tre stycken inne på Håkansson
som sade att jag har jättefin hårfärg, det ni! Tack tack tack. För det tycker
inte jag. Usch.

Är väldigt glad att jag har gratis sms, annars hade pengarna varit noll
för längesen, det kan jag lova er. Haha. Knappar på mobilen ständigt,
tycker jag. Vad gör man inte? Är nervös inför imorgon. Både för Lund &
turismklassen och sen för E. Lalalal. Vad ska man ha på sig, liksom?

Om två timmar är jag in full action på jobbet. Förmodligen är det inte
många som har sett mig vara så "igång" som jag är på jobbet. Fyfan.
Får ångest bara jag tänker på det.. Jag menar, mcdonald's stattena
säljer lika mycket som 7 mcdonald's i Norrland. Wihu. Mer pesonal,
kanske inte skadar? Men jag är nöjd. Det är jag faktiskt. Många som
hade gjort vad som för att få ett jobb och jag har ett. No more klagning.
(Nu, iallfall.)

Allt som föll igår är återigen uppbyggt och jag är återigen lycklig. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback