valborg ..

kunde blivit bättre, kunde blivit sämre.. gjorde dock en sjukt rolig sak, HAHA. 
sjukt pinsamt gjort, omg. nästan så man ville säga förlåt.  
"heeeeeeeeeeeeeeej det är ...."
"vad ska du göra ikväll?"
"ingeeeeeeeeet"
"varför inte?"
"vem är det?"
klick.. "jag klarar det inte mer, jag vet inte vad jag ska säga"
"hahaha"
klick.. 
ingen förstår, men ja, var sjukt kul!  
först var jag, sandra och julia hemma hos mig
och fixade lite, drack lite osv. så var annie, nina och fi i dk och köpte alkho. sen gick vi
tivolit och hälsade på julia, som jobbade där. köpte 10 SOCKRADE munkar <3<3 åååh!
minnen. krängde dom, drack lite mer.. sen äntligen kom fi, annie och nina tillbaks från dk.
visste massor av fester men det var ingen som direkt lockade. alltihopa slutade med att jag
var hemma  typ, tjugo över 12! gah. frös som en jude och allt. blöööh. massa telefonsamtal
som underhöll mig till halv 3, dock. haha! och lina, längtar till din inflyttningsfeeest, då ska det dansas fääätt mycket. grrh!  idag gick jag upp kvart över 2, alltså för typ en timme sen. har inte hunnit göra så mycket idag alltså.. just nu sitter jag med hårfärg i håret, min utväxt måååste tas bort. elrhur mahkz? hahah. sen vid 4, kommer elin hem så ska vi till donken och käka, muuums. sen hem, städa rummet snabbt, sen får vi se vad som händer. skola imorgon igen :/ ska servera för riktiga människor for the first time in our life, & jag tror jag döör, så nervös jag är. piiiiiiuh men det löser sig, precis som så mkt annat måste göra just nu.

DET LÖSER SIG.. eller?


Kommentarer
Anonym säger:

hej . jättefin blogg har du ! :D du , jag skulle vilja fråga dig hur man ändrar sin blogg där uppe som du har gjort . om du kanske skulle vilja berätta så hade det varit jättesnällt ! :)

2007-05-13 | 01:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback